maandag 4 augustus 2014

Sportief doel 2014

Sinds een paar jaar stel ik mijzelf ieder jaar een doel om het trainen vol te houden.
Het eerste jaar was het de ladiesrun tijdens de Damloop in Amsterdam. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij destijds tegenviel, ik had nog nimmer verder gelopen dan 5 kilometer, en dat nog niet eens in één keer en nu moest ik 6,4 kilometer rennen.

Sinds vorig jaar ben ik wat serieuzer aan het trainen. Dit keer zou ik wederom in Amsterdam meedoen, maar dan de 10 EM (16,2 kilometer). Helaas raakte ik geblesseerd. 

Sinds december ben ik heel serieus aan het trainen met een trainingsschema, ik hou mijn hartslag in de gaten en doe intervaltrainingen. Sinds een paar maanden train ik één keer per week samen met een kennisje, die intussen een goede vriendin is geworden. 
In september loop ik voor een goed doel. Op 21 september, de dag van de vrede, ga ik heel toepasselijk lopen voor Warchild. Wederom de 16,2 kilometer. Om zeker te weten of ik het op tijd zou redden, heb ik al een loopje van deze afstand meegedaan. Dat ging geweldig!

Al twee jaar roep ik dat ik vòòr mijn 50ste een halve marathon wil hebben gelopen. 
Dit jaar begon dat wel heel serieus te kriebelen. 
En...... Ik mij opgegeven voor een halve marathon.

Op zondag 5 oktober ga ik lopen in Brussel!



Mien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je bezoekje,
dank je voor je reactie!

❤ Mien